Aktualności

tworzenie brandu marki

Dlaczego branding jest ważny – 3 zasady tworzenia marki osobistej

Świadome tworzenie marki osobistej w XXI wieku jest narzędziem niezbędnym do zwiększenia rozpoznawalności firmy na światowym rynku. Bez skutecznego prowadzenia i rozpowszechniania znaku swojej działalności nie ma mowy o wykreowaniu wyjątkowej oraz lubianej marki osobistej.…
projektowanie logo

Dlaczego logo powinno być proste i uniwersalne – projektowanie logo w praktyce

Logo stanowi nieodłączny element tworzenia wizerunku firmy. Liczy się tutaj pomysł oraz ponadczasowy wzór, aby gotowa wersja graficzna była zgodna z identyfikacją wizualną Zleceniodawcy. W obliczu nieograniczonych możliwości współczesnych programów graficznych, aplikacji oraz narzędzi, proces…
tworzenie logotypów

Tworzenie logo a projekt sygnetu. 5 kluczowych cech

Można oczywiście stworzyć logo będące samym logotypem, czyli zazwyczaj nazwą firmy przedstawioną z użyciem charakterystycznego kroju czcionki podkreślonego kolorem, natomiast wersja znacznie popularniejsza i częściej stosowana to połączenie sygnetu i logotypu. Przed współczesnymi grafikami stoi…
projekt logo firmy

Tworzenie logo firmy w wersji wektorowej – przewaga nad grafiką rastrową

Obrazy w wersji wektorowej powstają w znacznie bardziej zaawansowanych programach graficznych, ich tworzeniu należy poświęcić więcej czasu, zatem usługa tworzenia logo firmy w wersji wektorowej oznacza wyższy koszt niż stworzenie obrazu rastrowego. Jednocześnie wektor to…

Logotyp czy księga identyfikacji wizualnej? Doradzamy co wybrać

Logotyp jako element identyfikacji wizualnej firmy to złożona z liter istotna część logo albo ostateczna wersja bez dodatkowych symboli czy obrazków. Taka typografia to znak rozpoznawczy wielu marek, między innymi Gillette oraz H&M, gdzie widzimy…
Menu