Tak projektujemy nowoczesne plakaty, ulotki, katalogi
Wśród wszystkich dostępnych i praktykowanych form reklamy popularnością cieszą się również te znane od lat, czyli drukowane. Projekty plakatów, ulotek, katalogów są obecnie znacznie lepiej opracowane i skomponowane niż przed kilkoma dekadami, lecz i teraz cel jest podobny – zainteresować, zachęcić do kupna lub skorzystania z oferty. Z przyjemnością pomagamy w tym naszym Klientom.
Co powinno być zawarte na plakatach, ulotkach, katalogach do druku
Znajomość zasad świata reklamy pozwala odpowiedzieć na oczekiwania Twoich potencjalnych odbiorców. Ważne też, żeby taka osoba zapamiętała przekaz, ponieważ nawet jeżeli w tej chwili nie potrzebuje konkretnych produktów lub usług, może przypomni sobie o nich za miesiąc, dwa lub później. Nasz grafik profesjonalnie opracuje całość.
- Plakaty – pojawiają się wewnątrz i na zewnątrz budynków, między innymi na słupach ogłoszeniowych. Zwłaszcza tam, gdzie pełno jest innych reklam, na Twojej sprawdzi się umiar, minimalizm co do ilości tekstu, ale może to być również wyróżniająca się kolorystyka, ciekawa kompozycja.
- Ulotki – forma, która wymaga większej funkcjonalności, aby zachęcała do zabrania jej do domu lub firmy. Tutaj pomocne są dodatkowe korzyści dla odbiorcy, na przykład kod rabatowy na konkretny asortyment, zniżki uznawane po okazaniu ulotki, opcjonalnie mapa dojazdu.
- Katalogi – inaczej niż przy ulotkach i plakatach wymagają stonowanej kolorystyki, regularnego układu elementów na poszczególnych stronach. Klient po przejrzeniu kilkunastu lub kilkudziesięciu stron nie powinien być zmęczony takim oglądaniem, a zachęcony do zakupu.
W kwestii reguł ogólnych, dotyczących zarówno plakatów, ulotek, jak i katalogów, zalecamy:
- aktualność informacji; dana oferta lub promocja powinny obowiązywać, gdy materiały dotrą do odbiorców;
- narrację pod kątem wydarzenia; jeżeli materiały mają trafić na targi branżowe, do lokali, instytucji, konieczne jest jasne nawiązanie;
- skupienie na logo firmowym; jako znak, który ma Ciebie charakteryzować, powinno być w widocznym miejscu;
- minimum informacji; na tym etapie należy zachęcić do skorzystania z oferty/usług i jest to początek potencjalnej konwersji;
- odpowiedni papier; masz bogaty wybór papierów kredowanych, kartonowych i innych, bez trudu dobierzesz odpowiedni.
Twoje formy przekazu, profesjonalnie opracowane, będą dobrym uzupełnieniem innych działań marketingowych.