Social media od strony graficznej, czyli projekty do Internetu
Media społecznościowe to dobry sposób na promowanie marki, produktów, koncepcji. Skuteczność przekazu online sprawia, że w kilka chwil możesz dotrzeć do potencjalnych klientów, budować branding marki lub zwiększać zasięgi jako firma już rozpoznawalna. Zamawiając projekty do Internetu u zaufanego grafika sprawisz, że szanse na konwersje będą znacznie większe, a spójność reklamy z identyfikacją wizualną Twojej marki również zostanie uwzględniona podczas wszelkich działań.
Gama ofertowa z projektami do Internetu w Polsce i za granicą
Użytkownicy Facebooka, Instagrama, Pinteresta, czy mediów społecznościowych działających głównie w określonych państwach (na przykład chiński Weibo, rosyjski Vkontakte) nieustannie mają styczność z różnymi formami reklamy online. Ważne więc, aby w tym nadmiarze ofert, promocji i informacji wyróżnić się w sposób pozytywny, poprzez akcje marketingowe budzące pozytywne skojarzenia.
Jaka zatem powinna być reklama na Facebooku i w innych mediach społecznościowych w kontekście grafiki komputerowej? Poniżej kilka ważnych cech projektów do Internetu:
- Dopasowana do stylu życia Klientów. Ustawiając poszczególne parametry określasz, jakiej grupie docelowej mają się pokazywać poszczególne grafiki. Gdy wiemy, ile lat ma potencjalny odbiorca, jaki rodzaj pracy wykonuje, jak spędza wolny czas, możemy zacząć projektowanie.
- Ukazująca cechy Twojej marki. Najbardziej kojarzonym elementem będzie logo, natomiast już pozostałe kolory reklamy nie muszą do niego nawiązywać. Orientując się dobrze w świecie grafiki komputerowej oraz znając współczesne trendy wiemy, jakich przekazów oczekują potencjalni odbiorcy.
- Zachęcająca do kontaktu, poznania oferty, zakupu produktów lub skorzystania z usług. To cel nadrzędny, który osiągany jest właśnie poprzez odpowiednie skomponowanie konkretnych projektów. Tworzymy grafikę lub bazujemy na zdjęciach, dobieramy kolorystykę, układamy chwytliwe hasła reklamowe.
Każdą taką formę reklamy opracowujemy również pod kątem jej czytelności na dowolnych urządzeniach, w tym telefonach i niewielkich tabletach.